سفر
سفر

آشنايي با بهترين كافه هاي قشم 

 

 

اگر به جزيره قشم سفر كرده‌ايد و قصد دداريد تا غذا هاي خوشمزه را امتان كرده و در مكان هاي زيبا و متنوع به صحب و نوشيدن نوشيدني خوشمزه‌اي مشغول شويد پيشنها ميكنيم تا انتها اين قاله از قشم سلام و سالانه بسياري از علاقه مندان را به سمت خود جذب ميكند. از آنجايي كه اين جزيره رنگارنگ در خود عجايب بسياري را كه در سطح جهاني مشهور هستند را جايي داده، 

در اين مقاله از قشم سلام ما به سراغ معرفي تعدادي از بهترين كافه هاي قشم رفته‌ايم تا بتوانيد در سفرتان به اين جزيره از آنها ديدن كرده و خود را مهمان يك فنجان قهوه گرم و يا يك نوشيدني سرد و خوشمزه كنيد.

ديدن از آن را حتما به شما پيشنهاد ميكنيم؛ يكي از علت هاي كه جزيره قشم در بين مسافران و گردشگران داخلي بسيار محبوب است، خريد از مراكز خريد قشم مي باشد چرا كه اين جزيره جزو مناطق آزاد بوده و به سبب همين موضوع قيمت اجناس مختلف در جزيره قشم بسيار مناسب تر و ارزان تر از ديگر شهرهاي كشور است؛ حال اگر كه به جزيره قشم سفر كرده ايد پس از گشت و گذار در مراكز خريد مختلف و خريدن سوغاتي ها و اجناسي كه نياز داريد و ديدن جاذبه هاي گردشگري و ديدني جزيره قشم، براي استراحت و گذراندن زماني در كنار همراهنتان در يك فضاي دلنشين، انتخاب يك كافه مناسب با حال و هوايتان ميتواند گزينه اي بسيار خوب جهت اختتاميه يك روز از قشم گردي شما باشد! از سمتي ديگر كافه گردي يكي از تفريحات محبوب در بين اكثر جوانان بوده كه ميتواند سرگرمي جذاب و جالبي در سفرتان به خصوص جزيره قشم باشد و فرصتي براي شما جهت آشنايي بيشتر و بهتر با بوميان و خلق و خوي مردمان اين جزيره!

 رستوران خوان بوم قشم

يكي ديگر از بهترين كافه هاي جزيره قشم، كافه رستوران خوان بوم بوده كه داراي فضاي سبز بسيار زيبايي بوده كه ميتوانيد از آن لذت ببريد؛ همانطور كه از نام آن مشخص است اين كافه يك رستوران بوده كه مسافران تور قشم مي‌تواند در كنار لذت بردن از نوشيدني خود غذاي مورد علاقه‌شان را سفارش دهند و در دل طبيعت و فضاي اين كافه رستوران ميل كنند. گفتني است كه اين كافه رستوران ظرفيت 65 مهمان را داشته كه ميتوانيد جهت مراسمات خود از محيط اين كافه رستوران بهره ببريد.

آدرس كافه رستوران خوان بوم: بلوار امام قلي خان، خيابان خليج فارس، جنب هتل سارينا 2

ساعات كاري: 11:00 الي 23:00

رستوران شب هاي دفارييكي از متفاوت ترين كافه هاي كه در جزيره قشم ميتوانيد از آن ديدن كنيد، قطعا كافه رستوران شب هاي دفاري قشم مي باشد؛ محيط اين كافه در واقع شبيه به يك خانه بزرگ بوده كه همه چيز در آن از چيدمان تا پذيرايي به صورت سنتي است. كافه‌ي رستوران به وسيله راهروي از آن جدا شده و در يك فضاي بزرگ كه داراي اتاق هاي با دكوراسيون متفاوت مي‎‌باشد، قرار گرفته است. به هنگام ورود به اين كافه رستوران ميزبان و يا كاركنان كافه از شما به وسيله قهوه عربي و حلوا پذيرايي مي‌كنند؛ پيشنهاد ميكنيم در سفرتان به جزيره قشم، بازديد از كافه رستوران شب هاي دفاري قشم را از دست ندهيد.

آدرس كافه رستوران شب هاي دفاري: روستاي دفاري، جنب مسجد جامع

ساعات كاري: 12:00 الي 24:00

بهترين كافه هاي قشم

بهترين كافه هاي قشم كجاست؟

اگر نياز به فضايي دوستانه داريد و يا به دنبال مكاني مناسب جهت ديدار هاي كاري و يا وقت گذراندن با عزيزانتان در جزيره قشم هستيد، بهتر است تا با چندتا از بهترين كافه هاي قشم و محيط آنها آشنا شويد تا بتوانيد بهترين گزينه را از بين آنها انتخاب كرده و يا حتي به سراغ هر كدام از آنها برويد و از محيطشان ديدن كنيد. در جزيره قشم تعداد بسيار زيادي كافي شاپ وجود داشته كه در اين مقاله از قشم سلام تلاش كرده ايم تا بهترين آنها را براي شما همراهان قشم سلام گلچين كنيم.

 كلبه قشم از بهترين كافه هاي جزيره

كافه كلبه قشم يكي از كافه هاي است كه در بين گردشگران تور تهران قشم به دليل داشتن فضايي آرام و همينطور قيمت هاي مناسب محبوب شده است؛ در كافه كلبه قشم مي توانيد در كنار لذت بردن از نوشيدني خود، از اينترنت رايگان اين كافي شاپ نيز استفاده كنيد.

آدرس كافه كلبه قشم: مخل زرين خيابان پيام، مقابل برج آپادانا

ساعات كاري: 9:00 الي 22:00

كوكو قشم

 كه داراي منوي متنوع و كيفيتي خوب بوده كه ميتوانيد در كنار فضاي زيبا و دلنشين اين كافه از آيتم هاي خوشمزه قرار گرفته در منوي آن لذت ببريد.يكي از بهترين كافه هاي جزيره قشم با طراحي و فضاي شيك و زيبا، كافه كو كو COCO قشم بوده

آدرس كافه كوكو قشم: ميدان گلها، جنب فست فود پانه

ساعات كاري: 10:00 الي 22:00

الي لوكافه قشم

همچنين اينترنت رايگان نيز در اختيار مشتريان خود قرار داده است، همچنين كه گفتني است در اين كافه امكان سيگار كشيدن نيز وجود دارد.

 

از ديگر بهترين كافه هاي جزيره قشم كافه الي قشم بوده كه داراي منوي متنوع با قيمتي مناسب بوده وآدرس كافه الي لوكافه قشم: ميدان امام قلي، مجتمع سيمرغ

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: بهترين كافه هاي قشم،
موضوع:
[ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۰۵:۰۷:۵۶ ] [ كيش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی