سفر
سفر

بهترين هتل هاي دبي امارات 

چنانچه قصد داريد براي سفر و يا تجارت به دبي سفر كنيد پيشنهاد ميكنيم تا ادامه اين مقاله از دبي سلام را مطالعه كنيد تا بتوانيد بهترين هتل هاي مناسب با بودجه و نوع سفر خود را انتخاب كرده و اقامتي خوب و با كيفيت را در دبي تجربه كنيد. 

سفر به دبي درست است كه ارزان نيست و هزينه هاي اقامت در آن بالا است اما با اين حال طرفداران بسياري از سرتاسر دنيا و علل خصوص در بين مسافران ايراني دارد.
جالب است تا بدانيد ك در سال 2023 در حدود 300 هزار مسافر ايراني به قصد تفريح و تجارت به دبي سفر كرده‌اند!
در اين مقاله از دبي سلام ما قصد داريم تا شما را با بهترين هتل هاي دبي براي ايرانيان آشنا كرده و به معرفي هر يك از آنها بپردازيم.

معرفي بهترين هتل هاي دبي جهت اقامت

يكي از مهمترين نكات براي داشتن سفري به يادماندني و دلچسب انتخاب اقامتگاهي است كه قصد اقامت در آن را داريم و ميبايست تا قبل از سفر به اين موضوع پرداخته شود. انتخاب يك اقامتگاه و هتل مناسب در هزينه هاي سفر، راحتي و آسايش شما دخيل بوده و تاثير بالاي بر كيفيت سفر شما خواهند داشت. به همين علت نيز بهتر است تا از قبل به انتخاب اقامتگاه و هتل خود بپردازيد.
به جهت انتخاب هتل مناسب نيز ميبايست با ويژگي هاي هتل ها آشنا بشويد و سپس به انتخاب بهترين مورد متناسب با بودجه و شرايط خود بپردازيد؛ از اين رو بهتر است تا انتها اين مقاله همراه مجله آنلاين گردشگري دبي سلام بمانيد.

همانگونه كه ميدانيد هتل ها در تمام دنيا بر اساس امكانات و خدماتشان در گروه هاي مختلفي قرار ميگيرند، در اين مقاله قصد داريم تا نخست شما را با بهترين هتل هاي سه ستاره دبي آشنا كنيم.

هتل 3 ستاره راو دان تاون 

از ديگر امكانات هتل ميتوان به 50 درصد تخفيف سرويس خشكشويي، كاهش 30 درصدي قيمت غذا و نوشيدني در رستوران روزانه براي مهمانان و نزديكي به حمل و نقل عمومي اشاره كرد.هتل راو داون تاون نيز از ديگر هتل هاي است كه در مركز دبي و در كنار برج خليفه و دبي مال واقع شده است و داراي يك استخر روباز خورشيدي زيبا است.
هتل داراي 26 اتاق بزرگ و يك اتاق ملاقات 24 ساعته بوده و واي فاي رايگان نيز در اختيار مسافران هتل قرار دارد. در صورت تمايل ميتوانيد از اواخر ساعت 14 از سالن ورزشي 24 ساعته هتل استفاده كنيد.
گفتني است كه اين هتل در فاصله 20 دقيقه‌اي فرودگاه و 4 دقيقه اي از ايستگاه مترو برج خليفه قرار گرفته است.

هتل 3 ستاره ايبيس البرشا دبي 

در بين مارينا و مركز شهر دبي، در نزديكي برج خليفه كه معروفترين برج دبي است، هتل سه ستاره ايبيس البرشا قرار گرفته است. موقعيت مكاني اين هتل به نحوي بوده كه دسترسي بسيار خوبي را به تمام جاذبه هاي اصلي شهر، جاده شيخ زايد و همچنين دسترسي مناسبي را به ايستگاه مترو به مسافران خود ميدهد كه در صورت تمايل ميتوانند با استفاده از مترو خود را به هر نقطه از شهر كه خواستند برسانند.
از ديگر امكانات هتل ايبيس البرشا دبي رستوران بين المللي، باشگاه هاي ورزشي مجهز، استخر و سونا، پيست اسكي و اتاق هاي بازي دستگاهي و كامپيوتري ميباشد.از امكانات اين هتل ميتوان به WI-FI رايگان آن در طول مدت اقامت اشاره كرد؛ همچنين ميتوانيد با استفاده از تورهاي موجود به گردش در اطراف ابوظبي مشغول شويد يا در سافاري صحرا شركت كنيد. همچنين ميتوانيد از خدمات حمل و نقل فرودگاهي، خدمات رفت و برگشت و پاركينگ سرپوشيده ارائه شده توسط اين هتل نيز استفاده كنيد.
معرفي بهترين هتل هاي دبي براي ايرانيان

هتل 3 ستاره ايبيس البرشا دبي

هتل 3 ستاره راو سيتي واك 

هتل راو سيتي واك يكي از هتل هاي مدرن دبي بوده كه داراي موقعيت مكاني خوبي است، چرا كه اين هتل در قلب شهر دبي قرار گرفته و فاصله آن با فرودگاه تنها 15 دقيقه ميباشد. همچنين در چند قدمي ورزشگاه نمادين دبي آرنا در سيتي واك و ساحل جميرا و برج خليفه دبي قرار گرفته است. همچنين كه دسترسي خوبي را نيز به دبي مال در اختيار مسافران خود قرار داده است.
از مزايا اين هتل ميتوان به خروج دير هنگام در ساعت 2 بعد از ظهر، باشگاه ورزشي 24 ساعته، استخر با عرشه آفتاب اشاره كرد. خشكشويي 24 ساعته سلف سرويس، صندوق امانت، كافه و رستوران منحصر به فرد، انبار چمدان و همچنين تعداد زيادي بازي از ديگر امكاناتي است كه اين هتل براي مهمانان خود در نظر گرفته است.

هتل 3 ستاره سيتادينز كالچر ويليج 

از ويژگي هاي مهم اين هتل ميتوان به فاصله 10 دقيقه با ماشين تا فرودگاه، مراكز خريد و تجاري كه شامل هنرهاي نمايشي، موزه ها، رستوران ها و بوتيك طراحان ميشود اشاره كرد. همچنين كه اين هتل داراي محوطه سازي شهري نظير آبره ها، پارك ها و پل ها نيز ميباشد.
يكي از نكات جالب در رابطه با هتل سيتادينز كالچر ويليج رنگ هاي زنده به كار رفته در دكوراسيون و طراحي هتل بوده كه حس سرزندگي، الگوهاي محلي و ادويه هاي سنتي را به اشخاص القا ميكند.
از امكانات هتل سيتادينز كالچر ويليج ميتوان به امكانات تفريحي همچون سالن ورزشي، استخر، سالن صبحانه، اينترنت و امكانات بهداشتي اشاره كرد.

 

معرفي بهترين هتل هاي دبي براي ايرانيان

هتل 3 ستاره سيتادينز كالچر ويليج

در آخر
در اين مقاله از دبي سلام تلاش كرديم تا بهترين هتل هاي شهر دبي را به شما معرفي كرده تا بتوانيد از بين آنها اقدام به انتخاب بهترين مورد براي اقامت در دبي كنيد.

چنانچه هنوز تور دبي خود را رزرو نكرده‌ايد ميتوانيد از اين قسمت به بررسي بهترين تورهاي دبي بپردازيد و يا با خريد بليط هواپيما دبي سفري به ياد ماندني را به خود هديه دهيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۰۷:۲۱:۳۱ ] [ كيش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی