سفر
سفر

كي به دبي سفر كنيم؟  

سفر به دبييكياز پرطرفدارترين مقاصد در بين ايرانيان و بسياري از افراد در سر تا سر جهان بوده كه همين موضوع باعث شده تا دانست بهترين زمان سفر به دبي براي ايشان تبديل به موضوعي مهمشود. 

دبي يكي از توريستي ترين و محبوب ترين مقاصد گردشگري در دنيا بوده كه هر ساله پذيرايي مسافران بسياري از سر تا سر دنيا به خود است.

البته دانستن اينكه بهترين فصل سفر به دبي كدام است؟ سوالي است كه پاسخ آن بيشتر به علايق و ترجيحات شخص شما بستگي دارد؛ اگر قصدتان از سفر به دبي، خريد باشد يا استفاده از تفريحات آن يا حتي ميخواهيد تا سفر ارزان به دبي را داشته باشيد، جواب هاي مختلفي را دريافت خواهيد كرد.

مجله گردشگري دبي سلام در اين مقاله به بررسي بهترين فصل هاي سفر به دبي از جمله بهترين زمان سفر به دبي، لوسيزن دبي، هاي سيزن دبي، فستيوال هاي دبي و ارزان ترين فصل سفر به دبي پرداخته است، پس تا انتها همراه ما باشيد.

براي گردش و جا به جايي در اين فصل و يا در هر زمان ديگر نيز ميتوانيد به اجاره  خودرو در دبي روي بي‌آوريد و كيفيت سفر خود را افزايش دهيد.

در اين فصل ميتوانيد شب ها به قدم زني در ساحل برويد كه البته ممكن است شرجي هوا آزار دهنده باشد، همچنين كه تور هاي كوير نيز آنچنان به دليل كم بود مسافر برگزار نميشوند. اما اگر كه اين ها برايتان مهم نيست و قصدتان بيشتر بازديد از مراكز تفريحي و تجاري سرپوشيده و خريد است، بهترين زمان براي بازديد از دبي براي شما فصل تابستان است.

 
ارزان ترين ماه رفتن به دبي

اگر به دنبال ارزان ترين ماه سفر به دبي هستيد، ماه رمضان انتخابي ايده‌آل خواهد بود؛ چرا كه در اين ماه امكان نوشيدن و خوردن خوراكي در ملا عام را نداريد و اين موضوع براي بسياري از مسافران از سرتاسر جهان سخت است و همين موضوع باعث كاهش حجم مسافران دبي ميشود. قيمت هتل ها در ارزان ترين حالت خود قرار دارند و ميتوانيد از تفريحات نيز بهره ببيرد؛ فقط در خاطر داشته باشيد تا ماه رمضان را برابر با ماه شمسي و ميلادي چك كنيد.

بهترين زمان خريد در دبي

ماه ژانويه بهترين زمان خريد در دبي محسوب ميشوند كه اگر كه با مراكز خريد دبي چندان آشنايي نداريد ميتوانيد مقاله آشنايي با مراكز خريد دبي با قيمت مناسب را در دبي سلام مطالعه كنيد. از آنجايي كه بيشتر اجناس در اين شهر برند و مارك هستند و از طرفي نيز مسافران به دنبال راه هاي كاهش هزينه هاي سفر خود هستند بهتر است تا با مراكز خريد ارزان كه اجناس خود را با تخفيف هاي خوبي به فروش ميرسانند آشنا باشيد. دي ماه يا ژانويه بهترين فصل براي خريد در دبي بوده كه بسياري از مراكز خريد بر روي محصولات خود تخفيفات خوبي را گذاشته اند كه ميتوانيد از آنها استفاده كنيد.

 
بهترين زمان سفر به دبي

بهترين زمان براي كوير دبي

فستيوال هاي دبي

دبي جشن هاي متعددي را برگزار ميكنند و همچنين ميزبان بسياري از جشنواره هاي بين المللي است كه در اين زمان ها ميتوانيد سفر جذاب را به اين شهر داشته باشيد؛ از بهترين فستيوال هاي دبي ميتوان به جشنواره بازي هاي Omega Dubai Desert Classic، جشنواره ميراث فرهنگي المرموم، جشنواره فيلم و كميك خاورميانه و نمايشگاه اتومبيل راني اشاره كرد. بسياري از افراد بهترين زمان سفر به دبي را برابر با زمان جشنواره هاي دبي مي توانند چرا كه ميتوانند در كنار گردش و تفريح در اين جشنواره ها نيز حضور پيدا كنند.

بهترين زمان كوير در دبي

يكي از هدف هاي بسياري از مسافران  تور دبي، رفتن به كوير گردي و سافاري است، چنانچه قصد داريد تا از طبيعت ديدن كنيد بادي بدانيد كه بهترين زمان سفر به دبي براي كوير گردي از آبان تا آخر فروردين بوده كه ميتوانيد به  تور كوير رفته و حتي در صورت علاقه نيز به كمپينگ روي آوريد. از سمت هتل هاي نيز تور هاي سافاري متعددي برگزار ميشود كه ميتوانيد از آنها استفاده كنيد.

اواخر پاييز تا اواخر فروردين بهترين زمان براي تور كوير گردي و سافاري بوده كه بايد در نظر داشته باشيد كه داراي هزينه هاي بالاي هستند.

بهترين آب و هواي سفر به  دبي

به طور كل آب و هواي دبي گرمسيري بوده و بارش سالانه باران در آن بسيار كم است و جزوي از چند كشور قرار گرفته در زير خط استوا محسوب ميشود. از آنجايي كه آب و هواي شهر مقصد تاثير بسيار بالاي در زمان سفر به شمار ميرود، بايد بدانيد كه پربارش ترين ماه از سال آذر ميباشد. دما در تابستان هاي دبي بين 40 تا 50 درجه بوده و شب هاي آن مابين 30 الي 35 درجه هستند. زمستان در دبي حال و هواي بهاري را داشته و ميانگين هوا در طول روز 23 درجه ميباشد.

از آنجايي كه بسياري از افراد ميانه خوبي با گرما ندارند ميتوان گفت خوش آب و هوا ترين زمان براي سفر به دبي در زمستان است.

بهترين زمان از نظر فصل سفر به دبي

آبان تا اواخر بهمن ماه يا به عبارتي، از ماه نوامبر تا فوريه بهترين زمان فصل سفر بوده بوده كه ميزان گردشگران و مسافران در اين شهر به شدت افزايش پيدا ميكند، همچنين كه يكي از بهترين زمان ها براي انجام انواع تفريحات آبي است.

بايد اين موضوع را در خاطر داشته باشيد كه در اين ماه ها خبري از ارزاني نيست و تمامي خدمات و اماكن گردشگري و هتلها در بالاترين قيمت خود قرار دارند كه دليل آن نيز كاملا واضح است.

در واقع اين ماه ها فصل هاي سيزن دبي محسوب ميشود كه در آن خبري از بليط هواپيما ارزان دبي يا هتل ارزان دبي نيست چرا كه شلوغ ترين و پربازديد ترين فصل از سال است.

آب و هوا در آبان تا بهمن ماه در دلپذيرترين حالت خود قرار داشته و دماي هوا مابين 20 تا 27 درجه متغير است. اگر كه قصد آبتني و شنا در ساحل را نيز داشته باشيد بايد بدانيد كه پاييز و زمستان از بهترين فصل ها براي شما محسوب ميشوند. علاوه بر آبتني ميتوانيد از تورهاي كوير نيز بهره ببريد. از اين رو ميتوان گفت كه ماه هاي دي، بهمن، آذر و آبان بهترين فصل سفر به دبي محسوب ميشود.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۱۰:۳۹:۴۸ ] [ كيش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی