سفر
سفر

معرفي هتل هاي دبي 

از محبوب ترين مقاصد گردشگري در جهان قطعا دبي امارات بوده كه هر ساله بسياري از افراد را از سرتاسر جهان به سوي خود ميكشاند و بيشتر از نيمي از مسافران و گردشگران ايراني نيز سفر به اين شهر عربي را در بين ليست مقاصد تفرحي خود جاي ميدند و اگر كه شما هم قصد داريد تا از اين شهر زيبا ديدن كنيد پس پيشنهاد يكنيم تا با هتل هاي آن آشنا باشيد. 

سفر به دبي درست است كه ارزان نيست و هزينه هاي اقامت در آن بالا است اما با اين حال طرفداران بسياري از سرتاسر دنيا و علل خصوص در بين مسافران ايراني دارد.
جالب است تا بدانيد ك در سال 2023 در حدود 300 هزار مسافر ايراني به قصد تفريح و تجارت به دبي سفر كرده‌اند!
در اين مقاله از دبي سلام ما قصد داريم تا شما را با بهترين هتل هاي دبي براي ايرانيان آشنا كرده و به معرفي هر يك از آنها بپردازيم.

معرفي بهترين هتل هاي دبي جهت اقامت

يكي از مهمترين نكات براي داشتن سفري به يادماندني و دلچسب انتخاب اقامتگاهي است كه قصد اقامت در آن را داريم و ميبايست تا قبل از سفر به اين موضوع پرداخته شود. انتخاب يك اقامتگاه و هتل مناسب در هزينه هاي سفر، راحتي و آسايش شما دخيل بوده و تاثير بالاي بر كيفيت سفر شما خواهند داشت. به همين علت نيز بهتر است تا از قبل به انتخاب اقامتگاه و هتل خود بپردازيد.
به جهت انتخاب هتل مناسب نيز ميبايست با ويژگي هاي هتل ها آشنا بشويد و سپس به انتخاب بهترين مورد متناسب با بودجه و شرايط خود بپردازيد؛ از اين رو بهتر است تا انتها اين مقاله همراه مجله آنلاين گردشگري دبي سلام بمانيد.

بهترين هتل هاي سه ستاره دبي براي ايرانيان

همانگونه كه ميدانيد هتل ها در تمام دنيا بر اساس امكانات و خدماتشان در گروه هاي مختلفي قرار ميگيرند، در اين مقاله قصد داريم تا نخست شما را با بهترين هتل هاي سه ستاره دبي آشنا كنيم.

هتل 3 ستاره ايبيس البرشا دبي (Hotel Ibis Al Barsha)

در بين مارينا و مركز شهر دبي، در نزديكي برج خليفه كه معروفترين برج دبي است، هتل سه ستاره ايبيس البرشا قرار گرفته است. موقعيت مكاني اين هتل به نحوي بوده كه دسترسي بسيار خوبي را به تمام جاذبه هاي اصلي شهر، جاده شيخ زايد و همچنين دسترسي مناسبي را به ايستگاه مترو به مسافران خود ميدهد كه در صورت تمايل ميتوانند با استفاده از مترو خود را به هر نقطه از شهر كه خواستند برسانند.
از امكانات اين هتل ميتوان به WI-FI رايگان آن در طول مدت اقامت اشاره كرد؛ همچنين ميتوانيد با استفاده از تورهاي موجود به گردش در اطراف ابوظبي مشغول شويد يا در سافاري صحرا شركت كنيد. همچنين ميتوانيد از خدمات حمل و نقل فرودگاهي، خدمات رفت و برگشت و پاركينگ سرپوشيده ارائه شده توسط اين هتل نيز استفاده كنيد.
از ديگر امكانات هتل ايبيس البرشا دبي رستوران بين المللي، باشگاه هاي ورزشي مجهز، استخر و سونا، پيست اسكي و اتاق هاي بازي دستگاهي و كامپيوتري ميباشد.
آدرس: Sheikh Zayed Road, Dubai 450011 United Arab Emirates

هتل 3 ستاره راو دان تاون (Rove Downtown)

هتل راو داون تاون نيز از ديگر هتل هاي است كه در مركز دبي و در كنار برج خليفه و دبي مال واقع شده است و داراي يك استخر روباز خورشيدي زيبا است.
هتل داراي 26 اتاق بزرگ و يك اتاق ملاقات 24 ساعته بوده و واي فاي رايگان نيز در اختيار مسافران هتل قرار دارد. در صورت تمايل ميتوانيد از اواخر ساعت 14 از سالن ورزشي 24 ساعته هتل استفاده كنيد.
گفتني است كه اين هتل در فاصله 20 دقيقه‌اي فرودگاه و 4 دقيقه اي از ايستگاه مترو برج خليفه قرار گرفته است.
از ديگر امكانات هتل ميتوان به 50 درصد تخفيف سرويس خشكشويي، كاهش 30 درصدي قيمت غذا و نوشيدني در رستوران روزانه براي مهمانان و نزديكي به حمل و نقل عمومي اشاره كرد.
آدرس: ۳۱۲ Al Mustaqbal Street Zabeel 2, Dubai 119444 United Arab Emirates
شماره تماس: ۸۱۰۸ ۰۰۲ ۰۰۱ ۱۹۷۱

معرفي بهترين هتل هاي دبي براي ايرانيان

هتل 3 ستاره راو سيتي واك

بهترين هتل هاي 4 ستاره دبي براي ايرانيان

در ادامه مقاله قرار است تا به سراغ هتل هاي 4 ستاره كه خدمات متنوع تر و سطح كمي بالاتري دارند برويم كه به طبع هزينه هاي اقامت در اين هتل ها نيز بيشتر خواهد بود كه در ادامه به معرفي آنها پرداخته ايم.

(Two Seasons Hotel & Apartments)

هتل 4 ستاره تو سيزن دبي يكي از بهترين هتل هاي دبي بوده كه مناسب براي مسافرت هاي كاري و خانوادگي بوده كه خيابان شيخ زايد دبي قرار گرفته و داراي مناظر زيبا و نفس گير از جاذبه هاي ديدني و مناظر شگفت انگيز دبي است.اين هتل مجموعا داراي 1010 واحد اقامتي در دو نوع سوئيت و آپارتمان بوده كه سوئيت هاي آن مناسب اقامت هاي كوتاه مدت و آپارتمان هاي آن مناسب افرادي است قصد اقامت طولاني مدت را در دبي دارند.
از امكانات اين هتل مي توانيد به آب گرم برنده جايزه، باشگاه كودكان، باشگاه بدنسازي پيشرفته، استخر شنا روباز با نماي برالعرب، رستوران هاي مجلل و زيبا اشاره كرد.

Novotel Dubai Al Barsha)

هتل نووتل البرشا دبي در مركز شهر واقع شده و داراي 465 اتاق در 41 طبقه ميباشد كه از اين بين 100 اتاق آن خانوادگي و 89 سوئيت مبله با طراحي خوب منتظر پذيرايي از مهمانان تور دبي است.
همچنين كه اين هتل به مهمانان خود امكاناتي همچون پاداش و پس انداز ارائه ميدهد كه ميتوانيد پس از هر اقامت امتياز كسب كرده و بعد از پس انداز آن براي اقامت هاي بعدتان از آن استفاده كنيد. از ديگر مزيت هاي آن ميتوان به ارتقا اتاق و تخفيف هاي انصاري در رستوران هاي مختلف و… اشاره كرد.تمامي اتاق هاي اين هتل 4 ستاره داراي حمام هاي سازگار با محيط زيست، تلويزيون LED، واي فاي، جعبه ايمني، تهويه هوا مطبوع، امكانات تهيه چاي و قهوه و ديگر امكانات و ويژگي هاي پيشرفته هستند. مزيت اين هتل دسترسي آسان و خوب آن به مناطق و نقاط استراتژيك و جاذبه هاي ديدني دبي بوده كه از بين آنها ميتواند به دبي مارينا، اسكي دبي، مركز خريد امارات، سوك مدينه، ساحل كيش و باغ معجزه اشاره كرد و فاصله اين هتل 4 ستاره تا ايستگاهمتروي مشرق برابر با 2 دقيقه پياده روي است.
آدرس: Sheikh Zayed Road Barsha 1 Opp Mashreq Metro Station, Dubai 450011 United Arab Emiratesمعرفي بهترين هتل هاي دبي براي ايرانيان

هتل 4 ستاره نووتل البرشا

هتل 4 ستاره سيتي سيزن دبي (City Seasons Hotel Dubai)

مجموع اتاق هاي اين هتل 180 اتاق بزرگ بوده كه در طراحي آن از مبلمان چوبي و رنگ هاي خنثي استفاده شده است. همچنين كه اتاق هاي اين هتل داراي پنجره هاي كف تا سقف با نماي پانوراميك بوده كه منظره اي جذاب را در اختيار مهمانان قرار ميدهد. از امكانات اين هتل ميتوان به باشگاه بهداشتي در پشت بام، باشگاه ورزشي مجهز و يك وان گرم اشاره كرد.در نزديكي مجتمع سرگرمي و خريد مركز شهر ديره، فرودگاه بين المللي دبي و مترو دبي هتل 4 ستاره سيتي سيزن دبي قرار گرفته كه با نزديك ترين مناطق تجاري و تفريحي دبي، مترو و فرودگاه اين شهر توريستي تنها چند دقيقه فاصله دارد.

بهترين هتل هاي 5 ستاره دبي براي ايرانيان

هتل هاي پنج ستاره همواره در زمره بهترين هتل ها از نظر كيفيت خدمات و امكانات ارائه شده قرار ميگيرند كه تضمين اقامتي بينظير و لوكس را به مهمانان خود ميدهند؛ در ادامه اين مقاله از دبي سلام به معرفي بهترين هتل هاي 5 ستاره دبي براي ايرانيان پرادخته‌ايم كه ميتوانيد جهت اقامت در آنها اقدام به رزرو هتل 5 ستاره دبي كنيد و يا هنگام خريد تور دبي اقامت در يكي از آنها را انتخاب كنيد.

هتل 5 ستاره اليت بيبلوس دبي (Hotel Elite Byblos Dubai)

هتل لوكس 5 ستاره اليت بيبلوس دبي در البرشا دبي قرار گرفته كه يكي از مناطق پرتردد شهر دبي محسوب ميشود كه تنها 6 دقيقه پياده روي تا مركز خريد نمادين امارات دارد.
از امكانات اين هتل ميتوان به سرويس شاتل ثابت جهت جا به جايي شما به هر جايي كه ميخواهيد، سفر هاي تفريحي بياباني اشاره كرد.
همچنين با 15 دقيقه رانندگي ميتوانيد خود را به ساحل برسانيد. اقامتگاه هاي اين هتل داراي دسته بندي ها مختلف و متنوعي بوده كه هر كدام از آنها مجهز به امكانات پيشرفته و استاندارد هستند كه ميتوانيد از بين آنها اقدام به انتخاب كنيد.
آدرس: Al Barsha Road Barsha 1, Behind Mall Of The Emirates, Dubai United Arab Emirates

معرفي بهترين هتل هاي دبي براي ايرانيان

هتل 5 ستاره اليت بيبلوس دبي

(Hyatt Regency Dubai)

اهمچنين كه در هتل حيات ريجنسي تنها رستوران بام دبي يعني الدوار قرار گرفته ميتوانيد در رستوران مياكو به خوردن غذاهاي اصلي ژاپني مشغول شويد و يا از بين غذاهاي بين المللي اقدام به انتخاب كنيد.ين هتل 5 ستاره داراي امكانات منحصر به فردي در خود بوده كه اول از همه آنها ميتوان به محل قرار گيري آن اشاره كرد؛ هتل حيات ريجنسي در منطقه‌اي تاريخي دبي يعني ميراث شهر واقع شده كه ميتوانيد با پيادهروي 5 دقيقه‌اي خود را به مغازه هاي معروف فروش ادويه، منسوجات و طلاسازي برسانيد. از ديگر امكانات آن ميتوان به پيست اسكيت روي يخ مختص به هتل و رستوران گردان آن اشاره كرد.
از ديگر امكانات اين هتل 5 ستاره ميتوان به بار ورزشي كه امكان تماشاي رويدادهاي مهم ورزشي را به شما ميدهد، سالن كارائوكه، كلوب شبانه با امكانات و نوشيدني هاي گسترده كه مكاني مناسب براي برگزاري مراسمات و رويدادهاي مهم است اشاره كرد.
هتل حيات ريجنسي دبي داراي 421 اقامتگاه به شكل سوئيت با امكانات منحصر به فرد بوده كه تجربه اقامتي لذتبخش را در اختيار شما قرار خواهند داد.
آدرس: Al Khaleej Road Deira, Dubai United Arab Emirates

هتل 5 ستاره حيات ريجنسي دبي

(Oaks Ibn Battuta Gate Dubai)

هتل اوكس ابن بطوطه دبي جزو 50 هتل مجلل در خاورميانه بوده و با 396 اقامتگاه سوئيت و اتاق آماده پذيرايي از مهمانان خود است. اين هتل 5 ستاره دسترسي خوبي راا به جاذبه هاي ديدني دبي در اختيارتان قرار ميدهد و تنها 15 دقيقه از متروي دبي و مركز خريد ابن بطوطه دبي فاصله دارد. با رنت خودرو در دبي نيز ميتوانيد دسترسي سريع تري را به جاذبه هاي ديدني كه در نزديكي اين هتل قرار دارند همچون پالم جميرا، استراحتگاه ها، پارك هاي دبي و… داشته باشيد.از ديگر امكانات اين هتل ميتوان به استخر شنا پشت بام، خدمات شاتل رايگان در طول اقامت، باشگاه ها پيشرفته، اسپا و باشگاه كودكان اشاره كرد.
اين هتل 5 ستاره در خود 8 رستوران بين المللي، بار و سالن پذيرايي را جاي داده كه در آنها ميتوانيد غذاي ملل مختلف همچون عربستا، مديترانه، چين و هند را امتحان كنيد.
آدرس: Garden Cross Road Opposite Ibn Battuta Mall, Dubai 211508 United Arab Emirates

آدرس: Airport Road Deira, Dubai 182002 United Arab Emiratesمعرفي بهترين هتل هاي دبي براي ايرانيان

هتل 3 ستاره راو سيتي واك

 

آدرس: Sheikh Zayed Rd, Dubai United Arab Emiratesمعرفي بهترين هتل هاي دبي براي ايرانيان

هتل و آپارتمان هاي تو سيزن 4 ستاره دبي

(Radisson Resort Ras Al Khaimah, Marjan Island)

اگر به دنبال اقامت در نزديكي ساحل دريا هستيد و به دنبال بهترين هتل ساحلي در دبي هستيد، هتل راديسون ريزورت راس آل خيمه مرجان آيلند كه در 80 متري ساحل سانتوريني قرار گرفته است انتخابي مناسب براي شما خواهد بود، از امكانات اين هتل ميتوان به پاركينگ خصوصي رايگان كه ميتوانيد در صورت اجاره خودرو در دبي، ماشين خود را در آن قرار دهيد، باشگاه كودكان، سرويس غذا و نوشيدني، رستوران، خدمات سرگرمي و تفريحي شبانه و چشمه آب گرم جوان كننده اشاره كرد.
از آنجايي كه اين هتل در نزديكي ساحل است ميتوانيد از گشت و گذار در ساحل و ديدن مناظر زيباي آبي اطرافتان و تفريحات دريايي استفاده كرده و لذت ببريد.
آدرس: Ug 05e, AC01 Al Hamra Industrial Zone-FZ, 103945 United Arab Emirates

در آخر
در اين مقاله از دبي سلام تلاش كرديم تا بهترين هتل هاي شهر دبي را به شما معرفي كرده تا بتوانيد از بين آنها اقدام به انتخاب بهترين مورد براي اقامت در دبي كنيد.

چنانچه هنوز تور دبي خود را رزرو نكرده‌ايد ميتوانيد از اين قسمت به بررسي بهترين تورهاي دبي بپردازيد و يا با خريد بليط هواپيما دبي سفري به ياد ماندني را به خود هديه دهيد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۰۱:۵۵:۱۸ ] [ كيش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی