سفر
سفر

اگر كه قصد داريد تا سفر به جزيره قشم داشته باشيد اين را بايد در ذهن داشته باشيد كه شايد دلتان بخواهد براي مدت بيشتريدر آن بمانيد و شايد حتي به زندگي در آن فكر كنيد پس بهتر است تا با شرايط و نحوه زندگي در قشم آشنا شويد كه در اين مقاله به « پرداخته‌ايم.  كه يكي به عنوان بزرگترين جزيره ايران نيز شناخته ميشود، جزيره قشم نيز به مانند جزيره كيش، داراي آرامشي بي وصف بوده همراه با زيباي هاي تمام نشدني كه در جاي جاي اين جزيره به چشم ميخورد. سفر به اين جزيره ممكن است كه شما را به فكر زندگي در آن بياندازد و به مهاجرت به اين جزيره فكر كنيد؛ اما اينكه زندگي در اين جزيره به چه صورت خواهد بود و  اينكه بهترين محله هاي زندگي در قشم كجاست و ديگر سوالاتي كه ممكن است برايتان پيش بياييد را ميتوانيد در اين مقاله از قشم سلام به دنبال يافتن پاسخ آنها باشيد؛ در اين مقاله از قشم سلام ما به سراغ بررسي زواياي مختلف زندگي در جزيره قشم رفته ايم پس اگر قصد مهاجرت به اين جزيره را داريد تا انتها اين مقاله از قشم سلام همراه ما باشيد.

هزينه اجاره خانه در قشم 

جزيره قشم به نسبت همسايه هاي خودش، مثل جزيره كيش، بسيار ارزان تر بوده و فرقي نميكند كه به دنبال خريد خانه در قشم هستيد يا اجاره خانه در قشم، قيمت ها در قشم بسيار مناسب هستند. در واقع يكي از مزيت هاي اين جزيره قيمت پايين خانه در آن است.

البته بايد گفت كه به دليل افزايش مهاجر به جزيره در چند سال اخير شاهد كمي افزايش قيمت مسكن به نسبت گذشته در اين جزيره بوده ايم. اما به طور كل به نسبت ديگر مناطق از قيمت پايين تري برخوردار است. در ادامه به معرفي محله هاي جزيره قشم بدون در نظر داشتن قيمت خانه در آنها پرداخته ايم.

– شهرك سام

– شهرك زال

– شهرك گلستان– شهرك بوستان

– شهرك تولا

 

– شهرك نريمان

– شهرك دلگشا

– دهكده ساحلي

– هرك بهارستان

 

آب و هواي قشم 

در كل دو نوع عكس العمل به اين موضوع وجود دارد يا براي بسياري تعجب برانگيز است كه چطور آب و هوا ميتواند تاثير گذار باشد و يا دسته ديگر كه اول از همه چيز به دنبال دانستن شرايط آب و هوايي مقصد مورد نظرشان هستد؛ فرقي نميكند جزو كدام دسته باشيد، اگر كه قشم را براي زندگي انتخاب كرده ايد بايد خودتان را براي آب و هواي گرم و شرجي آماده كنيد. دماي كلي جزيره قشم در گرمترين حالت خودش 46 درجه سانتي گراد و در سردترين حالت خودش 16 درجه سانتي گراد بوده كه بايد در فصل هاي گرم سال رطوبت و شرجي را نيز در نظر داشته باشيد كه اين موضوع ممكن است تا براي بسياري از افراد زندگي در قشم را سخت كند، اما جاي نگراني نيست چرا كه بعد از مدتي به اين آب و هوا عادت خواهيد كرد!

 

زندگي در قشم چگونه است؟

تفريحات قشم

بهترين شغل در قشم 

جزيره قشم از نقاط توريستي و گردشگري در ايران بوده و جاي تعجبي نيز ندارد كه بيشتر درآمد ساكنين اين جزيره از طريق توريست و گردشگري است چرا كه ساليانه تعداد كثيري از مسافران و گردشگران تصميم به سفر به اين جنوبي را ميگيرند. شغل هاي كه مربوط به حوزه گردشگري و توريست ميشوند يكي از بهترين شغل هاي است كه ميتواند در نظر داشته باشيد؛ همچنين كه در اين جزيره بيش از 100 واحد صنعتي فعال وجود داشته كه ميتوانيد بر روي آنها نيز حساب كنيد. وجود اين واحد هاي صنعتي از ديگر مزيت هاي اين جزيره براي كساني است كه تصميم به مهاجرت به اين جزيره ميگيرند، محسوب ميشود.

 

بهترين محه هاي زندگي در قشم

به طور كل اگر بخواهيم كه مناطق قشم را به دو قسمت كلي تقسيم كنيم ميتوانيم به دو قسمت گران ترين منطقه ها كه شامل مناطق سام، نريمان و زال مي‌شوند و در دسته ديگر به ارزان ترين مناطق قشم كه در بين محله هاي قشم در سيستان و بلوچستان واقع شده است تقسيم كنيم.

اگر قصد تهيه خانه در مناطق نريمان، زال و سام را داريد بايد اين را در نظر داشته باشيد كه اين مناطق از مراكز خريد قشم كمي دور هستند و براي رسيدن به مركز شهر مي بايست از تاكسي استفاده كنيد. همچنين شهرك سيستان شهركي نوساز بوده اما در يكي از دورترين نقاط شهر قرار گرفته است. با اينكه در اين منطقه امكاناتي مانند سوپر ماركت وجود دارد اما ديگر امكانات رفاهي مانند رستوران تنوع چنداني به نسبت مناطق مركزي شهر ندارند؛ اما قيمت پايين در اين منطقه ميتواند از دلايل مثبت خريد يا اجاره خانه در آن باشد. شهرك بوستان نيز به مانند شهرك سيستان جزو مناطق تازه ساخت بوده و كمي از مركز شهر فاصله دارد اما باز هم جزو گزينه هاي مناسب جهت اجاره و يا خريد خانه در قشم محسوب ميشود.

زندگي در قشم چگونه است؟
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۰۵:۴۵:۲۲ ] [ كيش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی