سفر
سفر

قوانين خريد ملك در دبي

اگر كه شما هم به سرمايه گذاري در دبي علاقه داريد بايد با انتخاب بهترين راه هاي خريد ملك در دبي آشنا باشيد تا بتوانيد سودي خوبي را از سرمايه گذاري خود در دبي داشته باشيد، براي خريد ملك در دبي پيشنهاد ميكنيم تا با قوانين خريد ملك در دبي آشنايي داشته باشيد از اين رو پيشنهاد ميكنيم تا انتها اين مقاله از دبي سلام همراه ما باشيد. 

طبق مقررات اصلي كه در رابطه با مالكيت ملك در دبي وجود دارد به ساكنان امارات متحده عربي و شوراي همكاري خليج فارس اين امكان را ميدهد تا در هر نقطه از شهر دبي اقدام به خريد ملك در دبي كنند. اين موضوع  در رابطه با سرمايه گذاران خارجي به اين صورت بوده كه خارجي ها تنها ميتوانند در مناطقي كه داراي مالكيت آزاد و يا اجاره‌اي هستند اقدام به خريد ملك در دبي كنند. معمولا نيز اين منطقه هاي در مكان هاي برتر دبي قرار دارند و از جمله مناطق محبوب و معروف شهر هستند،همچنين كه افرادي كه مقيم امارات نيستند ممكن است تا براي خريد ملك در دبي نيازمند به اخذ ويزاي اقامت و يا ويزاي سرمايه گذاري ويژه دبي بسته به ارزش ملك مورد نظر شوند، كه اين نوع ويزاها امكان اقامت افراد را به دبي ميدهند و داراي مزايايي همچون معافيت هاي مالياتي، دسترسي به مدارس و مراقبت هاي بهداشتي ميشود.مانند مارينا دبي، مركز شهر دبي، پالم جميرا، تپه امارات و اقامتگاه ساحلي جميرا كه اتباع خارجي ميتوانند بدون داشتن شريك و يا حامي محلي 100% مالكيت اين املاك را بر عهده داشته باشند.

 همانطور كه گفته شد اتباع خارجي و سرمايه گذاراني كه قصد خريد خانه و ملك در دبي را دارند ميتوانند در مناطق تعيين شده كه پيشتر آنها را معرفي كرديم به طور صد در صد مالكيت ملك خريداري شده را داشته باشند اما در مناطقي كه خارج از اين محدوده ها قرار دارند، مناطق آزاد اجاره‌اي شناخته ميشوند و تحت مالكيت آزاد هستند كه مالكيت آنها تنها براي اتباع اماراتي و اتباع شوراي خليج فارس ميباشد. با اين حال اما سرمايه‌ گذاران  خارجي كماكان ميتوانند املاك اين منطقه را اجاره 99 كنند؛ البته بايد اين موضوع را در نظر بگيريد كه قوانين و مقررات مالكيت املاك در دبي همواره در حال تغيير بوده و يكسان نميباشد از اين رو پيش از خريد ملك در دبي ميبايست با مشاوري مجرب در اين مورد مشورت كنيد تا در جريان جديدترين قوانين خريد ملك در دبي باشيد.

راه هاي  قانوني خريد ملك در دبي

در ادامه به بررسي قوانين خريد خانه در دبي و داشتن سرمايه گذاري سودآور در دبي پرداخته‌ايم:

انتخاب كردن منطقه آزاد دبي

به عنوان مثال اگر كه براي سرمايه گذاري در دبي به دنبال خريد ملك هستيد پيشنهاد ميكنيم تا در مناطق مارينا دبي،  JVC و درياچه دبي كه بازده سود خوبي براي سرمايه گذاري دارند برويد.

نخستين قدم براي خريد ملك در دبي، انتخاب منطقه آزاد در دبي است كه پيشتر در اين مقاله از قوانين خريد ملك در دبي آنها را نام برديم؛ مناطق آزاد در سر تا سر دبي وجود دارند كه جهت محدود سازي ليست خود بهتر است تا در ابتدا به بررسي نيازها و انتظاراتي كه از خريد ملك در دبي داريد بپردازيد.

ميتوانيد جهت آشنايي با مناطق آزاد دبي براي خريد ملك مقاله فوق را مطالعه بفرماييد.

بين پروژه هاي آماده و و پروژه هاي  Off Plan انتخاب كنيد

تفاوت بين خريد ملك در بين پروژه هاي آماده و پروژه هاي Off Plan اين بوده كه كه در هنگام خريد پروژه هاي آماده ميبايست امور مالي خود را تنظيم كنيد چرا كه پرداخت مبلغ به صورت يكجا ميباشد اما در پروژه هاي Off Plan ميتوانيد از طرح هاي مختلفي جهت پرداخت و تسويه حساب استفاده كنيد.

مشورت با مشاور املاك با تجربه

قدم بعدي انتخاب مشاور املاكي شناخته شده و با تجربه در دبي بوده كه بتوانيد علاوه بر صرفه جويي در وقت و هزينه هاي مالي با گزينه هاي متعدد و متنوعي كه آماده خريد هستند آشنا شويد.

قدم بعدي انتخاب نوع ملك مورد نظرتان در بين پروژه هاي كامل شده كه آماده جهت نقل مكان هستند و يا پروژه هاي  Off Plan ميباشد.

 

قوانين خريد ملك در دبي

مراحل قانوني خريد ملك در دبي

اقدام براي گواهي عدن اعتراض

در مرحله بعد بايستي به تهيه گواهي عدم اعتراض NOC  پرداخته و انتقال نهايي مالكيت را انجام دهيد؛ چنانچه كه در ملك هيچگونه هزينه هاي معوقه يا قبض خدمات وجود نداشته باشد، توسعه دهنده گواهي را صادر خواهد كرد.

ترتيب امور مالي

پيش از پرداختن به ادامه كار از بابت قسمت مالي اطمينان حاصل فرماييد چرا كه هنگام خريد ملك در دبي ميبايست مبلغ را به صورت يكجا پرداخت كنيد، از همين رو اگر كه قصد داريد تا از وام مسكن كه براي افراد غير مقيم در دبي وجود دارد بهره ببريد، پيشنهاد ميكنيم تا از 3 ماه قبل پيگير انجام كارهاي آن باشيد.

قرارداد خريدار و فروشنده

در ادامه ميبايست به تهيه پيش نويس قراردادي دقيق بپردازيد كه مي بايست در حضور فروشنده، خريدار و مشاور جهت جلوگيري از هر گونه  سوء‌تفاهم هاي احتمالي در آينده استفاده كنيد، در اين قرارداد بايد به مواردي همچون روش هاي پرداخت، قيمت گذاري و ديگر شرايط مربوطه پرداخته شود.

ثبت ملك

در قدم آخر خريد ملك در دبي، بايد ثبت ملك خود را دبي انجام داده و سند مالكيت جديد را به نام خود بزنيد. بهتر است تا در اين مرحله از كمك يك مشاور آگاه جهت به حداقل رساندن ريسك هاي موجود بهره ببريد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ] [ ۱۲:۵۹:۵۹ ] [ كيش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی